Uitandu-ma ieri prin aplicatia Homebank am observat o tranzactie dublata la ING. Din nou. Am mai patit acum cateva luni dar s-a rezolvat de la ei si acum 2-3 ani cand au fost probleme cu toti utilizatorii.
Am sunat azi la ei, sperand ca problema se va rezolva rapid, insa am avut un soc. Desi se vedea clar ca tranzactia este dubla, fiind aceeasi suma iar numarul de autorizare e acelasi la fiecare tranzactie, oricine si-ar da seama ca e o singura tranzactie reala, dar dublata, operatatorul ING, dupa ce a verificat cateva minute despre ce e vorba, m-a intrebat daca am luat legatura cu comerciantul pentru a rezolva problema ca ar fi autorizat el tranzactia de 2 ori?!? Incredibil, nu m-am asteptat la un raspuns atat de stupid.
Partea nasoala e ca tranzactia a avut loc la un magazin Pandora din Lubeck, Germania, pentru ca suntem plecati de vreo 3 saptamani de acasa in Turul Europei cu Masina. I-am explicat operatorului ING ca nu aveam cum sa iau legatura cu comerciantul pentru ca intamplarea a avut loc la un magazin fizic din Germania si vanzatorul clar nu ar avea o asemenea atributie si n-ar putea sa ma ajute, plus ca e difil si cu limba. Iar el a autorizat o singura tranzactie, dupa cum se vede si in aplicatia Homebank, ambele tranzactii avand acelasi numar de autorizare, pentru care am primit un singur bon fiscal.
Imediat si-a schimbat opinia operatorul ING si a trimis problema mai departe la departamentul care se ocupa cu anularea platilor urmand sa ma contacteze cand primeste raspunul.
Posibil sa fi fost si un operator nou, la inceputul discutiei, cand m-a intrebat ce problema am si i-am spus ca am o „tranzactie dublata” m-a pus sa repet, ca nu intelese, dupa care i-am spus mai clar si mai apasat ca e vorba de o „tranzactie dublata, care se intampla frecvent la ING”.
Intamplarea m-a pus pe ganduri si de acum in colo voi verifica mai atent tranzactiile mele ca s-ar putea sa se mai intample astfel de incidente.